It's just a break.

Skönt att inte tänka så mycket på 2 dygn. Bara leva livet som den är. Acceptera saker och ting som dem är. Och det va skönt att slippa tänka på min svenska distans, bloggen, plugget. Ta en liten paus. Det kändes bra.
-
Jag har inte bloggat så mycket för jag har inte brytt mig dem senaste dygnen men också för jag tycker min blogg är tråkig, så jag har tagit lite distans från bloggen och tänkt till lite på en ny desgin och allt (kanske ny bloggportal..., som Linnea..). Fast ingenting är bestämt, bara funderingar.
-
Jag ska bli bättre på bloggningen, på inlägg, på bilder. Fast just nu är jag i en period där jag bara inte orkar bry mig om någonting. Men det kommer !
-
Vi hörs ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0