Mistake

När jag skriver på min blogg, känner jag mig på något sätt fri. Jag kan yttra mig hur jag vill, tycka hur jag vill, tänka hur jag vill, vara mig själv på något vis. Och det är jag så glad över ! Att vara mig själv. För jag vet att ingen kan säga åt mig att skriva annorlunda för att det är Min blogg och ingen annans. Det står Mitt namn och bara jag vet om Min kod. Det är därför som jag kommer att berätta följande sak, för allt på den hära bloggen är mitt eget val.
-
Igår gjorde jag något jättedumt. Dem första tankarna som kanske dycker upp är typ att jag har dödat någon, åkt motorcyckel, druckit, rökt på, haft sex, men inget av dem dära sakerna.
Vad jag gjorde kommer jag ej att berätta men det jag vet är att jag har sårat både mig själv och personer i min omgivning. Nu tänker jag på x till exempel; han har verkligen gett mig så mycket kärlek och värme, och jag har alltid känt mig trygg inom honom. Även fast han inte vet vad han vill och att vi inte är ihop så har han sagt till mig vad han känner och vad han vill från mig. I fredags till expempel, när jag hade bränt mig på benet, så gick vi ihop till sjuksystern och hon sa så här "Tack x för att du gick med henne hit, är det din flickvän eller ?", så kollade vi på varandra utan att veta vad vi skulle svara. Till slut sa han "ja, typ". Jag fick tårar i ögonen för att jag va så glad över vad han sa. Och sen när vi gick därifrån, så tog han i min hand i korridoren ♥
Och nu har jag säkerligen förstört vad vi hade bildat för jag inte tänker efter det jag gör och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har verkligen kämpat sen vi flyttade hit, att bli en bättre och nästan en ny människa. Jag har blivit det också. Jag känner mig mycket starkare och jag har bättre självförtroende, och det är för att jag har kompisar som får tro på mig själv, självklart hade jag det också förrut men det är inte samma sak därför att här kände jag ingen när jag kom och det första Marie sa till mig var "Du är så snygg och du ser så bra ut", och sen dess har jag känt mig mycket bättre i min kropp, accepterat mina former och mitt utseende.
X har också gjort så att jag känner mig bättre; han skickar alltid gulliga sms som "Söt som vanligt idag" eller "Tur att det finns så underbara tjejer som du", klart man känner sig bättre.
Hur som helst, det jag vill säga är att jag har gjort ett stort misstag igår och jag har också fått reda på en sak. Just nu hänger allting på mig : Om jag säger någonting, förlorar jag 3 till 4 vänner på en och samma gång.
Help me.



God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0