Hur jag känner mig.

Ibland känns det som en stor kula i min mage. En kula som får mig att vilja sluta gå. När jag känner hur tung den är, vill jag bara lägga mig i min säng, ta hörlurar och min musik, för då känner jag inte kulan längre. Jag får inte ont längre. Jag mår bra, jag mår jättebra. Men värför ska allting vara så svårt ? Jag försöker att vara snäll hela tiden, jag försöker att få alla glada, men jag orkar ingen mer. Jag orkar inte få så mycke skit varje gång jag gör någon glad. Jag orkar bara inte. Jag saknar mina riktiga vänner, mitt hem. Visst, jag trvis jättebra här, jag älskar det. Men jag vill bara ha mina vänner tillbaks. Dem riktiga, dem som får mig att vara mig själv hela tiden, för dem vet vem jag är och dem står inte och kristerar hur jag ser ut eller hur jag tycker om saker och ting. Min skola här, är typ Gossip Girl, fast vare. Man kan inte vara med någon person för då blir det bara problem. Förstår ni värför ? Jag kan inte fatta det här. Varje dag får man reda på något nytt rykte. Imorgon kanske det blir min tur.
Jag orkar inte det här längre. Värför hålla på att bråka och tjafsa om hur den personen klär sig om hur en person ser ut, om hur en annan reagerar. Lev livet ! Okej ? Gå det att leva livet bara för en dag ? Jag vill tillbaks till Stockholm, räcker med 1 dag, bara för att krama mina vänner och säga hur mycket jag älskar dem. Saknar er. Alla ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0