Du gör mig glad.

Jag hade aldrig tänkt på att vi skulle bli tillsamans. Det kändes så overkligt. Du, Theo, killen många vill ha. Jag såg dig första gången och tänkte så mycket saker samtidigt. Marie berättade så mycket fint om dig. Hon berättade hur kär hon var i dig. Hur lycklig hon var varje gång hon var med dig. Hon stod där och berättade och jag kollade på dig och försökte föreställa mig hur det skulle se ut om det blev du och jag. Men det var bara tanker. Inget var verkligt. Och så står jag här idag med dig. Ja, med dig. Det gick så fort. Plötsligt så vaknade jag en dag av att det var vi. Astrid och Theo. Gick det för fort ? Jag hann inte fatta. Jag hann inte tänka efter. Men vet du hur det känns att få dina sms ? Det är ganska obeskrivligt. Varje gågn mobilen låter så önksar jag varje gång att det är "Theo♥" och när det är du, känns det så bra. Det flyger tusen fjärilar i min mage. Och varje jag går i skolan och att jag ser dig, börjar hjärtat slå så fort, jag blir rosa på kinderna och jag kan inte låta bli att le. Och så ser vi på varandra och jag önskar bara att jag kunde gå fram till dig och krama om dig som jag äslkar. Och vi fortsätter att kolla på varandra, jag väntar och du kommer. Du kommer fram till mig och kysser mig som jag älskar och du säger "du är vacker". Om du bara visste Theo hur jag känner mig. Jag blir så glad, jag är så lycklig med dig. Du är en underbar människa. Och nu är det du och jag. Och jag är så lycklig. Tack för allt. Min älskade Theo. Snart 3 veckor. 3 fantastika veckor. Du och Jag. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0