Drama.

Dramadramadrama.
Ta mig härifrån. Idag har jag haft den sämsta dagen sen skolan började ... När jag säger sämsta dagen så menar jag det. Vad är problemet med folk ? Vad händer ? Varför regnar det hela tiden (..okej, lite mindre viktigt men ändå..)
U S C H ! Så äcklad av folk som finns här. Jag vill inte föklara situationen men ändå. Jag orkar ingen mer. Jag orkar verkligen inte. Jag vill bara släppa taget för en minut. Ta en paus. Koppla bort mig från den här miljön.



För dem som känner mig, vet att jag är för det mesta en glad tjej. Och visst, jag är glad, jag är lycklig. Men så finns det folk som vill bara förstöra en. Allt handlar inte bara om mig. Det handlar också om mina vänner som har det svårt.
En av dem har problem med sin familj, en annan med sin pojkvän, en annan med skolan... Och mycket mycket mer.. För min del, går det också skit. Jag är en av dem som får skit hela tiden. Non stop. Jag kan inte berätta allt men det handlar om mig och Theo och folk som vill förstöra. Jag har kämpat så länge nu för att inte bryta ihop. Men nu vill jag bara släppa taget. Släppa taget, och va för mig själv en stund. Men så tänker jag efter. Jag är en stark tjej inom mig. Jag vet det. Så jag kan inte låta dem andra trampa på mig. Jag kan inte.



Som tur är, har jag en säker person vid mig.Theo. Jag känner mig så bra vid honom, han får mig att tänka annorlunda, han får mig att vara mig själv. Han gillar mig för den jag är. Han kämpar på något sätt med mig. Han skickar "Courage... <3" vilket betyder "Lycka till". Och det är den ÄNDA som förstår mig just nu. Av drygt 5 bra vänner jag hade innan, finns det bara en jag kan lita på just nu. Hur hemskt låter inte det ?
Men nu tänker jag inte låta mig förstöras av idioter. Jag ska vara mig själv från hit till ---------> dit. Även fast det här inlägget låter som om jag ska begå självmord, måste jag ändå påpeka att jag mår trots allt bra. Jag behövde bara skriva ut mig lite. Skriva hur det känns att har "vänner" ... Jag är lycklig, jag är glad. Jag har bara haft en dålig dag.



Vi hörs ! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0