Det bästa dagarna i mitt liv...

...Hittills! Vet inte riktigt om det är bra om jag berättar och dessutom är det väldigt mycket men jag kan berätta lite kortfattat:


För tvår dagar sen, var jag och Linnea ute och hade det tråkigt, väldigt tråkigt... Hur som helst, det var en bil som körde förbi hela tiden, kändes nästan som om dem hade GPS eftersom varje gång vi förflyttade oss, kom dem körande förbi och då kunde man nästan tro att vi följde efter dem ...
Efter en stund bestämde vi oss för att sitta på en bänk och bara ta det lungt. Bänkarna bredvid oss blev plötsligt upptagna (då va de dem som satt i bilen) och aa vi bjöd dem till vår bänk och sen så började vi snacka och ha det super ! Det var någonting speciellt med denna kvällen, att det kan finnas så fina människor eller inte fina men sånna man få ett leende utav ♥ Otrolig härlig känsla !
Ett leende sker i ett ögonblick, men minnet av det kan finnas kvar en livstid.


Hoppas man får se dem igen ... Det skulle inte vara helt fel :) Men ikväll ska jag och Linnea ta hand om oss lite, behövs eftersom vi har varit ute för mycket det senaste kvällarna och nästan vänt på dygnet och det går ju inte !
Så det blir troligtvis film, snacks och tjejsnack ? B I G YES till det !

Vi hörs ♥

Bild i repris tyvärr, men tyckte den passade bra i inlägget !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0