Mina senaste 48 timmar

Nu har är jag klar med mina uppgifter och jag kan nu uppdatera min blogg. Snart kommer jag "öppna" den till alla, och jag kan lätt säga att jag nästan inte vågar längre ! Ussh.. Men men, det krävs mod och det har jag väl (?).
Nu tänkte jag berätta lite om mina senaste dagar.
Jag har träffat nya människor som är jätte snälla, tjejer och några killar (ojojoj..). Humm, vill inte riktigt prata om detaljerna. Annars, så har jag också blivit straffad av min mattelärare.. Till imorgon, har jag att skriva s.20 ur min mattebok, såå mycket .. Men jag måste erkänna att jag verkligen inte lysnande på honom.
Annars, så har jag väl inte gjort så mycket mer intressant ! Kan bara säga att jag är så glad sen i eftermiddag, hehe .. Maud, skype bientôt, c'est presque urgent la !! ♥




Vitsgarn, 2011, saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0