Empty

Hola,
håller fortfarande på att städa mitt kära rum, men vill man ha det fint, måste man göra vad som krävs. Annars, har jag som sagt haft en ganska konstig dag. Mm, kändes inte bra från början. Folk håll på o fråga vf jag klädde mig som jag var klädd idag (hade en rantig hoddie, where's the problem undrar jag ?), sen så har x ignorerat mig Totalt.. ja, verkligen jobbigt, men så är det ibland. Roligt att vara 15 !
Aja, nog om min depression. Imorgon ska vi äte middag med vänner för min födelsedag, och på lördag kväll ska vi ut, huntz huntz (maud, c'est pour toi ca), haha, ska bli riktigt kul ! Så glad att det är fredag imorgon, för fredag kväll means skype with Maud, vanligtvis i alla fall .. hoppas på det !
Ska duscha och fortsätta med rummet, snart är det klart och kanske det bli bild också ? Hehe ..

Vi hörs ! ♥
saknar hur du var innan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0