Chill'in with my ipad

Nu ska jag gå och "försöka" sova. Eftersom det är min födelsedag imorgon kanske jag får samma problem som varje år (att man ej kan somna) men jag tror att det här året så kommer det gå jättefint eftersom jag är såå trött så att jag nästan somnar framför skärmen ...
Från en sak till en annan, så håller jag just nu på att spela lite spel på min ipad, vilket jag kan rekomendera om ni har somnproblem... yes, ögonen typ släpper framför skärmen som om det vore magiskt ;) Haha, jag har humor, det syns. Gaaah, min sista natt som jag är 14 år ! Spännande. Aja, ska gå och borsta mina tänder och släcka min lampa, dags för läggdags.
Mamma, ska vi be aftonbön ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0