Back on Track

Hello,
ursäkta för att jag inte har uppdaterat under helgen, har inte direkt tänkt på bloggen.
-
Hur som helst, så har min helg varit toppen ! Har inte varit hemma någonting så känns ganska skönt att sitta på min engen säng. Efter att vi hade slutat lektionerna i fredags, hängde jag lite med x och sen så drog jag men mina kompisar till stan.
Efteråt kände jag mig jätteilla så vi drog hem till Camille.
På lördag morgon, kom Marie hem till Camille och så pluggade vi (duktiga tjejer)och sen så badade vi, och träffade annat folk och kollade på film hos Leo tillsamans med Camille 1, Camille 2, Mathilde 1, Mathilde 2, Destiny, Simon, Marie och Clementine. Jättetrevligt var det.
På kvällen drog alla utom jag, marie, camille och leo eftersom dem bor där. Jag sov över hoa leo och på kvällen kom Max och Paul. Vi hade det väldigt bra och vi snackade om allt möjligt. Sen så drog dem och jag stannade med Leo och vi tog ett bad och gick o la oss eftersom vi var väldigt trötta. Jättebra helg !
-
Nu ska jag plugga klart och sen ska jag prata med x ♥
-
See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0