Baby I'm yours

Hemma från en ganska Ok dag. Hade inte många timmars lektion, så jag hade tid att se x som jag kommer kalla honom från och med nu. Vi bestämde att prata ikväll, på Fb, kul ! Fast inte .. Det är jättesvårt att beskriva min "situation". Det kanske låter som om allt är fylt med glitter och kärlek, men så är det absolut inte. Men jag vet att det kommer bli jättebra om vi får i ordning allting, jag bara vet det.

Nu ska jag väl plugga i någon timme eller sådär, sen tänkte jag väl duscha, kanske fixar lite på bloggen (som ni vet så kommer jag byta min design och header ganska ofta för att testa lite olika saker) och så ska jag äta oreoooosss
Vi hörs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0