All Day, All Night

God morgon, hoppas alla sover gott i Europa, här jag jag precis fixat mig till dagen. Klockan närmar sig 12.40 och jag väntar på mina kära vänner, Leo och Camille, till en liten tur på stan. De ska visa mig runt och vi tänkte äta lite lunch och snacka gossip (måste ju meddela att min skola är nog den värsta gossip skolan jag har gått på). I alla fall, efter det ska jag hem och byta om till bikini därför att sen ska jag rulla vidare med mamma till vänner och bada (?), det ska bli riktigt nice tror jag !
Senare på kvällen, ska jag kanske stanna hemma eller så går jag ut med några (många) till ett event som heter "Black & White", men som sagt så är det ej bestämt eftersom det är bara en vecka sen som jag är här och jag vet inte riktigt om det är en bra idé om man säger så :)
Inatt ringde Maud också, riktigt mysigt tyckte jag även fast klockan var 2:27 här i Shanghai men eftersom det var Maud så var det inga problem. Dock tror jag att jag bablade lite i sömnen eftersom jag vaknade av att hon ringde så jag hade inte riktigt vaknat om man säger så :O Skype bientot ma soulmateuuuuuuuuuuh ♥

Vi hörs nog lite senare, måste ladda mobilen och susa iväg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0