Last Friday Night

Hej,
jag kollade igenom bloggen och det är nu som jag upptäcker vilken seg uppdatering det har varit i veckan ! Men jag har mina ursäkter; trött, plugg, problem. That's it.
Hur som helst, alla problem som jag skrev om i torsdags är över, eller nästan i alla fall. Jag har pratat med dem jag hade att prata med och jag har bett få förklaringar vilket för mig var väldigt viktigt.
Annars, slutade jag 3 igår och sen väntade jag och Camille på Theo och Martin (dem slutade fem..) och sen så drog vi bredvid skolan och Martin och Camille gick deras väg medans jag och Theo satte oss och pratade, kramades, pussades... Ojojoj Astrid !
Jättemysigt var det i alla fall. Sen så drog jag och Camille 6.30 ända hem till Marie för att spendera en mysig kväll där (ha-ha). Hittade en massa filmer och bilder på Iphonen i morse.. så lite kul var det.. Nej, vi drack ingenting.
Den mysiga kvällen tillbringades tillsamans med Leopoline, Marie, Camille och Maximilien.
Nu är jag entligen hemma och ska snart hoppa in i duschen för att sen dra till restaurang. Spännande ! Fast det ända problemet för mig är att jag mår skit just nu, känns som om jag håller på att bli sjuk.. Men om jag stoppar in några tabletter bli det nog jättebra sen !
Vi hörs ! ♥
Jag och Camille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0