Varmt och skönt !

Är hemma nu. Det var länge sen jag blev så nöjd av mina nya kläder ! Köpte två identiska tröjor fast en är vit och den andra är typ indigo. Köpte även ett par svarta jeans, som sitter väldigt bra. Vet inte om det kommer komma upp på bild men kanske någon vacker dag. Annars är det idag verkligen jätteskönt ute. Körde på mina shorts och ett linne. Skönt att man kan gå runt så där fortfarande utan att frysa ! Fast det ska tydligen bli kallt snart ... Gäller att passa på.
Ska gå och plugga nu, har haft lov och börjar skolan imorgon igen vilket känns otroligt segt fast så ser det ut... Ska verkligen plugga hårt i några timmar för att sen ta ett skönt söndagsbad och göra mig redo inför den kommande veckan. Go girl !

Vi hörs ! ♥





just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0