Sovit hela dagen !

Somnade typ 1 i eftermiddag och vaknade 6 ... Har i princip sovit hela dagen, men jag tror att det behövdes. Hade det så tråkigt imorse och jag skulle ändå inte göra något under dagen så jag bara längtade efter kvällen för då smsar jag med Theo ! Så nu ska jag äta middag och sen kolla på någon film men mobilen i handen ♥
Igår pratade jag med Maud på skype, vilket var så roligt som vanligt ! Vet inte om jag nämde det redan i bloggen men jag har ju lov och det är ju inte helt fel. Så good luck den här veckan för er säger jag bara :)
Nu ska jag dricka upp min cola och dra mig till matbordet och sen smsa !! G L A D



Hittar ingen lämplig bild så det får bli denna ! Gammal Gammal bild säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0