Sjuk !

Godmorgon,
fick stanna hemma nu på morgon. Har blivit sjuk. Har ont i huvudet, halsen, ryggen och nacken. KUL ! Men i eftermiddags ska jag till skolan för då har jag två timmar matte och jag kan inte missa mattelektionerna på grund av mina dåliga betyg.. Annars ville jag be om ursäkt för min jättedåliga uppdatering nu för tiden men det beror på att jag är i en period just nu då jag känner mig lite dåligt och så har jag intre mycket tid (brukar komma hem 20.00 nu för tiden), men när jag får tid igen kommer jag ta igen alla inlägg ordentligt !
Igårkväll kom jag hem sent som vanligt och då åt jag direkt middag och gick ut igen för att köpa kontankort. När jag var hemma igen skulle jag starta mina läxor men då blev jag så otroligt trött och så satte jag på min väckaklocka så jag skulle bara somna en liten stund och sen avlsuta mitt plugg. Men plötsligt vaknade jag 00.42 och fattade inte vad som hade hänt. Hade fått jagvetintehurmycket sms från Theo men hade inte ens hört mobilen. Det hela slutade med att jag bytte fort om till pjamas och la mig igen med smink, tofs och bh på, och vaknade med otrolig huvudvärk..
Aja, eftersom jag känner mig lite mycket ofräsh tänkte jag gå och ta ett bad och sen äta en god frukost !
Vi hörs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0