Nöjd !

Har haft en perfekt dag.
Började då med att jag drog hem till Theo och vi träffade Martin (Camille hade inte kommit ännu) och det var jättetrevligt. Sen tog jag en taxi hem och väntade på mamma för sen drog vi till stan resten av eftermiddan. Först gick vi en sväng till en fransk bokhandel för att köpa mina böcker som jag behöver i år och sen åkte vi till en av mina favorit gator (Maud, toi et moi on ira. C'est genial !). Började med att vi gick in på Sephora, fast jag köpte ingenting där, så vi gick vidare till H&M och jag hittade precis vad jag var ute efter; skinnbyxor ! Så nöjd! Sitter jättebra och aaa, jag är så glad ! Köpte också ett svart långt linne (Catwoman, remember ?) Blir säkert hur bra som helst ! Fattas bara mina svarta skor nu.. Men det fixar jag nästa helg (typ fredag eller lördag eftermiddag). Sen gick vi på en fransk marknad och köpte vin (KUUL!) och sedan åkte vi hem.
Vi hörs ! ♥
Kommer försöka fixa bättre bild.. Så här ser i alla fall mina nya skinnbyxor ! Ursäkta röran i bakgrunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0