Livet enligt Astrid

Jobbig Dag. Kinesiska lektionen gick skit, franska lektionen va varre och kimi lektionene hade vi ett prov jag inte ens visste om.. Sen blev det problem igen med tjejerna, som vanligt och jag åt ingen lunch. Hjälp. Kändes nästan som om jag skulle dö eftersom jag kände mig så dålig utan mat.
Det dåliga är inte slut ännu. Efter lektionerna kommer Leopoldine till mig och säger att jag börjar att bli som Camille och Marie vilket är negativt (lång historia) och sen kommer Theo och säger att han tycker jag är inte samma person när jag är med mina vänner och den ända jag borde vara med är Leopoldine därför att det är den ända, enligt honom, som jag är mig själv med. Så jobbig situation.
Senare, berättar Theo att han har pratat med en kille och att dem är inte är vänner längre och det är mitt fel och killen är i min buss så vi pratade ut lite men nu är det jättestelt mellan oss. Innan var vi jättebra vänner.. Och sist men inte minst, så bråkade jag med Theo förrut, pga den dära killen och nu mår han dåligt för att han saknar sina riktiga vänner i Frankrike precis som jag känner... Men nu är allting lite bättre fast jag mår dåligt för att Theo mår dåligt..
Vill i alla fall inte prata om det längre, jag hoppas på det bästa under veckan och veckan därpå ! ♥
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0