Life is very short and what we have to do must be done in the now.

Godmorgon,
vaknade för nästan en timme sen och jag ligger fortfarande i sängen och tänker... Behöver rensa mina ta nkar ibland, känns så skönt !
Vad jag ska göra idag ? Jo, blir nog den bästa dagen/kvällen/natten på länge ! Först ska jag städa rummet ordentligt för ikväll kommer Marie och Leo att sova över. Efter att jag har städat rummet kanske jag kommer plugga lite och så för imorgon lär jag nog bli väldigt trött.. Sen ska jag möta upp Marie och Leo på Pearl City och där ska jag köpa ett par svarta klackskor som jag berättade om förrut. Sist men inte minst, ska vi göra oss fina och så hemma hos mig och dra ut på Halloweenfest ! Yeayy. Berättar mer om det senare..
Vi hörs ! ♥
Sist jag var ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0