Fixar...

Härlig dag. Sol, värme och glad humör är vad jag kallar för en bra söndag. Just nu håller jag på att fixa bloggen. Har bestämt mig; ska byta bloggportal och göra om allting. Min blogg har blivit jättetråkig och jag har tappat blogglusten. Eftersom jag vägrar lägga ner bloggen men jag orkar inte lägga tid på den ska jag fixa så den blir fin, skön att blogga på och bra att läsa. Dock vet jag inte hur lång tid det kommer att ta med tanke på att det finns mycket saker att fixa men jag hoppas den blir klar inom en vecka ungefär...
Aja, ska gå och plugga nu. Senare ikväll blir det restaurang med vänner och ett härligt bad. Mys !
Bild från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0