Beautiful Day

Godmorgon allihopa,

här sitter jag, nyvaken och taggad inför den här dagen. Jag ska först äta en god och nyttig frukost sen ska jag måla mina tår och kanske naglar och sen ta ett lååångt bad med skrubb, hårinpackning och allt annat som ingår för sen ska jag till Theo !! Camille och Martin kommer kanske också så ska vi alla fyra hitta på något. Men det blir nog jättekul !
Senare ska jag med mamma på stan och kola lite. Jag behöver nämligen skinnbyxor/leggings för Halloweenfesten nästa helg och då ska några av oss vara catwoman.. ´grrrr´
Men nu så har jag ganska bråttom så jag ska dra mig iväg..
Vi hörs ! ♥
En "normal" bild på mig igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0