Back !

Yeees ! Är tillbaka nu. Har längtat efter internet. Eftersom jag ej har bloggat på 2 dygn tänkte jag berätta lite kort om dem. I fredags så var det verkligen en kaos dag ... Började med att det blev lite bråk för en historia men tillslut börja vi skratta om allt för vi hade missförståt varandra från början. Annars blev det bara bättre och bättre ; va med Theo (han jag kallade för T innan) under lunchen och sen smsade vi under lektionerna ( ojoj .. ) och sen sågs vi när vi hade slutat. Jättemysigt !
Men sen hade jag en jättejobbig kväll: blev lite strulit mellan 3 kompisar och tillslut kom allt på mig ? Vet inte ens hur det gick till men det var i alla fall jättejobbigt eftersom jag hade ingenting med saken att göra. Fy.
Men tillslut somnade jag med mobilen i handen efter en gulligt sms från Theo där det stog "God natt gulliga Astrid. Stora stora pussar". ♥
Idag har jag varit på stan med mamma och shoppade lite mycket, men jag klagar inte. Blev jättenöjd med mina nya kläder och prylar och tänkte dela med mig om dem (vet att jag alltid säger att jag ska visa er men den här gången ska jag verkligen göra det). Stannade också på Starbucks, inte helt fel det heller ! Och sen rullade vi hemmåt. Jättetrevlig dag med min älskade mamma !
Nu ska jag gå och duscha och sen lägga mig i sängen och kolla på Bad Teacher

Trevlig lördag !



Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0