Shanghai, f-ck you !

Godmorgon, godmorgon !
Här sitter en trött tjej... Idag har jag verkligen jättemycket att fixa;
♦ Slänga saker som jag inte vill ha längre
♦ Börja packa mina två resväskor ( en till konfan och en till sommaren )
♦ Gå upp på vinden med möbler som jag lämnar i Sverige och andra småsaker som jag inte vill ha med mig..
Jaa, listan kan göras lång !

Men ikväll går ska jag till några så måste hinna göra klart allt viktigt först.. Ska dricka klart mitt kaffe och sen ska jag börja fixa mig.
Om vi aldrig skulle flytta till den dära j-vla staden, skulle jag kunna slappa hur mycket jag vill ... Så jag säger bara :
SHANGHAI, F-CK YOU !



Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0