29/O6- I Frillesås

Hej på er alla glada !
Just nu befinner jag mig i härliga Frillesås ! Vädret är underbart och livet är bara underbart, kan det bli bättre än så här ?! Sommarlov är nog det bästa som finns; bada, sola, äta glass, sola igen, bada igen, äta glass igen haha... såå j-vla gött ;) Och varje dag hänger jag med Liwo, as skön brud ♥
-
Lite roligt att jag sa att det inte skulle bli någon uppdatering på typ flera månader men när allt är så bra, känns det som att man måste dela med sig lite av det goda, eller hur ?! Dock handlar min blogg om flytten till Kina och livet där borta men who cares egentligen ?
Vi hörs ♥
Vallersvik strand



Jag och Linnea ( Liwo )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0