Pizzerian

Hejhej,

idag är det ännu en solig dag ! Så skönt :) Har sovit till 12:30, åt frulle och hämtade sminket från ELF. Åkte sedan till vårdcentralen och tog en spruta.. Usssssh, hatar det ! Nu är jag hemma och tar det lungt. Njuter av den underbara solen som lyser. Klockan sju ska jag möta upp Linnea och då drar vi tillsamans med Viktor (min bror) upp till Pizzerian. Mums ! ♥
Senare på kvällen drar vi säkert ut igen och möter folk. Gårdagens aktiviteter som vi gjorde igår står på Linneas blogg och eftersom jag inte orkar skriva allting så tar jag hennes inlägg här: Igår natt/kväll så var jag och Astrid ute och vi såg några som sedan kom och satte sig vid oss där fanns oxå Mr.x 
vi satt där och pratade lite sedan drog några och några andra stannade kvar, men sedan drog vi från dom. Satte oss vid coop och där kom 2 randoms fram som var as sköna snubbar så vi satt och snackade med dom.
Jag tror dock att dom trodde att Astrid var hög eftersom hon satt i en kundvagn.. Typ garvade åt allt och kunde inte komma ut..

Obs: "Jag tror dock att dom trodde att Astrid var hög eftersom hon satt i en kundvagn.. Typ garvade åt allt och kunde inte komma ut.." Det var bara något dem trodde ! :D
Vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0