Min kväll

Hej hej,

hade som sagt en konfirmationsfest i lördags, och det var verkligen super. Hade tur med vädret och jag har fått massor med fina presenter (bilder kommer upp snart...).

Idag har jag varit med Linnea (ovanligt hehe) och så cycklade vi först ner till hamnen för att sola; när jag precis hade tagit av mina kläder och skulle lägga mig ner för att sola, kommer såklart ett enormt moln framför solen vilket fick mig på ett dåligt humör. Eftersom jag frös lite pga vinden, klär jag på mig igen och gissa vad? kommer solen fram igen ! Arrrghh, så irreterande. Till slut gick vi iväg därför att det började blåsa jätte mycket. Vi gick hem och åt lunch (väldigt detaljerad information haha), och sen bestämde vi lite hur våran kväll skulle se ut :) Så snart ska vi ut och träffa några och sen så drar vi någonstans och gör staden osäker som Linnea säger, tycker det låter bra ! Haha nej men vi är seriösa flickor --> eller ?! :O

Jaja, nu ska jag gå och fixa mig, sen så drar vi upp till centrum. För ungefär 25 min sen var det soligt och skönt men det blev till regn ...

Vi hörs !

Ps: Imorgon kommer mitt smink hem från ELF (eyes, lips & face), hur taggad som helst ! Linnea ville göra ett videoinlägg till sin blogg och jag kanske lägger upp det här (som sagt, kankse ...). Men ville bara säga det eftersom jag tänkte lägga upp bild, tips och pris om någon där ute är intresserad ! Mer om det kommer imorgon när jag får det :) Hoppas ni gillar det ! ♥




Edit (19/07): Det kommer imorgon och inte idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0