Crazy night - Spola tillbaka i tiden

Hallo,

i skrivande stund sitter jag med massa kladd på mig. Ikväll har jag och Linnea tagit fram vår barnsliga sida inom oss: fram med sminket och dags för lite roligt --> jag har fixat en vitt sida och en svart, känns annorlunda men vi har haft det väldigt kul ! Det har regnat heeela dagen och vi hade ingen lust att gå ut ikväll (vill inte bli slitna igen..) så vi körde lite 5-årig style :) Underbart !

Ska strax dra mig hem och sova ut, Frida kommer som sagt imorgon och då vill man vara pigg och glad !

Ha en underbar kväll, och njut av livet ♥

Vi hörs !


Sist jag sminkade mig så galet var jag säkert så där liten !




Haha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0