First Day In Shanghai


V
åran 1:a dag i Shanghai har varit bra ! Det började med att mamma hämtade upp oss på flygplatsen imorse klockan 7:00 och då drog vi direkt till vårt nya hem. En härlig, öppen och stor lägenhet på 6:e våningen. Vi äger en hel våning som kallas för 6C --> (sexxy) .. Haha, men vi saknar alla våra möbler så lägenheten är ju ganska
tom om man säger så, fast vi har en säng, matbord och såna saker som man verkligen behöver för att "leva".
-
Hur som helst, så drog vi sedan ner till ett franskt caffe som ligger mitt emot våran bygnad och köpte med oss hem goda franska varor som vi älskar ! MUSMS säger jag bara.
Senare tog vi en dusch ( hur fresssh känner man sig efter 12 timmars flygresa ? mm... ) och sen drog vi "centrum" för att fixa mobiler. Tyvärr kom vi hem med händerna toma därför att vi vill tänka efter lite till ! Håller tummarna att det blir en Iphone, men det skulle inte vara några problem tydligen.

-
Sen åt vi lunch på Donken (?) och så handlade vi lite mat och drog oss hemmåt. Juste, när vi gick över en gata va det en man med en systemkamera som fotade mig... lite små läskigt men kul ! Hahaaa. I alla fall, så drog vi hem och sov en stund och sen fick vi igång Fb lite grann (det är förbjudet i detta land om ni inte visste det) och efter att ha hängt där en stund, packa jag upp mina grejer och fixade lite grann tills våra gäster kom och tog ett glas champagne. Sedan drog dem vidare med brosan under kvällen för att festa antagligen !

-
I skrivande stund, samlar jag ihop lite bilder dels för bloggen och dels för mitt rum. Yeees, jag ska göra en häftig sak på mitt rum inom en snar framtid (mer info en annan gång).
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0